Popularitate?

on vineri, 29 ianuarie 2010
Hi again!
Sincer n-am putut niciodata intelege cu adevarat acest cuvant.Si totusi...poate cineva si mie sa-mi explice ce inseamna sa fii popular?!(vorbesc de zilele de astazi).
Deci...popular=calitatea de a fi popular;faima renume...Inca tot nu am inteles...Aproape niciunul din cei cxare se cred "populari" si ce tare si cool si smecher is ei,nu au nici faima,nici renume.Acum,esti popular daca te-ai combinat cu una/unul dintr-a zecea.Ohh..atat de complicat si atat de stupid!Oare de ce?In orice caz nu esti renumit ca ai "fost" cu unu'/una dintr-a zecea pentru o zi si nici nu esti faimos.Si fii popular e ceva cu totul diferit in opinia mea.Oare atunci pentru aceasta "popularitate" sa o numim asa de ce nu se inventeza un nou cuvant?
In orice caz,cred ca am cea mai proasta dispozitie...so don't bother with anything.
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu