Something strange=|

on duminică, 7 februarie 2010
Hello to all of you!
Chiar numai acum am descoperit ca scriu postari pe acest blog numai cand ninge(se pare ca timpul e de vina).Si totusi nu inteleg.Eu urasc iarna si probabil va intrebati si din ce cauza.Nu e deloc complicat.Cu fiecare fulg de nea care cade si se zdrobeste de pamant,o amintire din vara se uita/ignora.Totusi,parca iarna aceasta e una dintre cele mai lungi posibile dar,nu seamana nici pe departe cu celelalte.E diferita.Incepe sa-mi placa.Intr-un anumit fel,desigur si cred ca stiu si cine e de vina.Probabil,dar rare sanse anyway.
-Cat de mult iti place de el?
-Prea mult,i-am soptit eu inapoi.Mai mult decat ii place lui de mine.Dar nu vad ce-as putea face cu privire la asta.
Ahhh...probabil putini inteleg despre ce e vorba...Ca si ideea cu :Viitorul si prezentul,omniscienta totala...
Anyway happy winter!:)
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu